הקמחים של Pivetti

איכות, ידע והדרכה- מפתח להצלחה

בשנים האחרונות שוק המזון הישראלי למד את החשיבות שבבחירת חומרי גלם איכותיים. מסעדות ופיצריות שבעבר הסתפקו בקמח לבן רגיל עברו לעבוד עם קמחים ייעודים ואיכותיים אשר מותאמים לצורכיהם. יתרה מכך, גם בחירת חומר הגלם הטוב ביותר שיש, אינו מבטיח תוצאות מושלמות. שילוב בין ידע ואיכות הינו המפתח להצלחה.

טחנת הקמח Pivetti, הינה אחת החברות הוותיקות (משנת 1895) והשנייה בגודלה באיטליה. גודל המפעל מאפשר ייצור אחיד של קמח בכמויות גדולות לאורך כל השנה. המפעל מייצר מעל 360 סוגי קמחים שונים. חלקם באופן ייחודי ללקוחות.

הקמח עצמו מיוצר מחיטה בלבד ללא תוספת של ויטמינים או גלוטן ועוצמתו מתקבלת ע”י שילובים בין זנים שונים של חיטה.

ל Pivetti ארבע מחלקות קמח שונות- פיצה, פסטה, לחמים וקונדיטוריה. בכל מחלקה ניתן למצוא מגוון גדול של סוגי קמחים לשימושים ותהליכי עבודה שונים. הקמחים נבדלים בעוצמתם (W), רמת הטחינה, והניקיון שלהם (00, 01, +1, +2).

לדוגמא:

קמח פיצה של Pivetti מתחלק למגוון גדול של קמחים אשר מותאמים לתהליכי עבודה שונים- קמח הדגל שלהם נקרא ג’ירסולה והוא מתאפיין בטעם החיטה שלו, בעל אחוז גלוטן ו W גבוה ולכן דורש התפחה של לפחות 24 שעות.

קמח הפסטה של Pivetti עשוי מחיטה רכה (לא דורום) ומאפשר הכנת בצקים רכים ועדינים אך בעלי גמישות גבוהה, הם נפלאים לפסטות ממולאות כמו רביולי וטורטליני.

חברת Pivetti מקפידה להעניק ללקוחותיה ידע נרחב על הקמחים השונים ושימושיהם. לפחות פעם בשנה אנשי הצוות המקצועי שלנו מגיעים לסדנאות והדרכות שמקיימת החברה באיטליה. את רוב הסדנאות מעבירים פרזנטורים בעלי תחומי התמחות שונים: מיס טאליאטלה- רינה פולטי, היא מומחית להכנת פסטה טרייה והתארחה אצלנו בתערוכת ישראפוד לפני כמה שנים, הפיציולו, אנטונינו אספוסיטו שמשמש כפרזנטור בתחום הפיצה, מגיע לארץ לפחות פעם בשנה כדי להשתתף בתערוכות השנתיות שלנו ולהעביר הדרכות ועדכונים על פיתוחים חדשים של החברה.

את הידע שמעניקה לנו חברת Pivetti יחד עם ידע שנצבר במהלך שנים של עבודה אנו מעבירים ללקוחותינו כאן בארץ. בחירה של הקמח הנכון דורשת הבנה של תהליך העבודה וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. ייעוץ, הכוונה ואפילו פיתוח מתכונים הם שירותים שאנו מעניקים לכל לקוחותינו בכדי שיוכלו להפיק את המיטב מכל קמח שיבחרו.