20 שנה לרסטרטו

מבט אחורה ופנים אל עבר העתיד

בימים אלו אנו מציינים 20 שנה להקמתה של רסטרטו שהחלה את דרכה כחברה קטנה בתחום הקפה ומכאן שמה- Ristretto תמצית באיטלקית.

לאורך השנים נפתחו בפנינו הרבה מאוד דלתות אל עולמות חדשים בתחומי המזון, הקפה והקונדיטוריה. התחלנו עם מותג קפה איטלקי בשם טוסטריה שבהמשך השתנה למותג הקפה המוכר Diemme. במקביל מחלקת המזון החלה בייבוא חומרי גלם לענף המסעדות. קמחים ייחודיים של Pivetti שינו את עולם הבצקים והמאפים. מוצרי העגבניות של Mutti עשו תחילה מהפכה במטבחי המסעדות ולאחר מכן גם במטבח של הבשלן הביתי. ארטישוקים איטלקיים כבשו בסערה את המסעדות בארץ. חומרי הגלם של Fabbri להכנת ג׳לאטו ויוגורט אילטקי אמיתי, הביאו בשורה חדשה למה שהכרנו בארץ כגלידה ופרוזן יוגורט ועוד ועוד חומרי גלם שהרימו את הרף שהיה נהוג בישראל.

לא מעט ממותגי החברה הגיעו בזכות לקוחות יקרים שביקשו שנביא לארץ חומרי גלם איכותיים כמו מותג הדגים Ortiz שתחילה ייבאנו במיוחד עבור השף יונתן רושפלד ולאחר מכן הפך להיות מותג מוביל בארץ, או מותג השוקולד Weiss שביקשה רביבה אפל ז״ל עבור המסעדה ״רביבה וסיליה״. 

 

 

עם כל התפתחות של החברה גם הקשר עם הלקוחות הלך והעמיק. סוכני המכירות שלנו תמיד ליוו את הלקוחות עם ידע מקצועי שהגיע ממותגי החברה בחו״ל ושירות אישי לאורך הדרך.  בכל שנה ערכנו ארוע לקוחות שהתחיל כדוכנים בתערוכות ישראפוד שהפכו עם השנים לארועים עצמאיים בהם הגיעו ספקים מחו״ל ולקוחות מכל רחבי הארץ לשלושה ימים של אוכל טוב, העמקת קשרים והיכרות עם מוצרים חדשים.

התפתחותה של רסטרטו לאורך שנים טמונה ביכולת לזהות מותגים חדשים ואיכותיים, להציג ולהטמיע אותם בשוק הישראלי. ההבנה שלצד מוצרים טובים חייב להיות גם ידע מקצועי רחב תורמת גם היא להצלחה, ומעל הכל קשרים אנושיים חזקים שנבנים לאורך שנים.

מחברה קטנה של 3 אנשים רסטרטו של היום היא חברה של יותר מ- 100 איש, מעל 45 מותגים ואלפי לקוחות ותיקים וחדשים שהולכים איתנו בדרך. גם כשלפעמים ישנם כאבי גדילה הדרך שלנו- האני מאמין שלנו נשאר זהה לאורך כל השנים.