פסטה יבשה בטעם של פעם Filotea

הטוב משני העולמות

היא מכינה פסטה ביתית בכל יום ראשון, בוחרת בקפידה את הקמח, הביצים הכי טריות והכמות המדוייקת של מים. היא לשה נמרצות את הבצק עד שהוא הופך חלק ומבריק בצבע צהוב עז. הידיים כבר יודעות איך לרדד את הבצק לעלה דק כנייר שיהפוך במהרה למנת פסטה מופלאה. זו התרבות האיטלקית שעליה גדלו דורות שלמים.

 

 

החזון של חברת Filotea נשאב ממסורת איטלקית רבת שנים של הכנת פסטה טרייה על ידי הסבתא של המשפחה. מסורת זו הולכת ונעלמת עקב שינויים באורח החיים המודרני. למרות שלאנשים יש פחות זמן להכנת פסטה טרייה, עדיין יש רצון וצורך להנות מפסטת ביצים איכותית ולכן החברה לקחה על עצמה לייצר פסטה יבשה שתהיה דומה בטעם ומרקם לפסטה טרייה.

המתכון הבסיסי של מותג הפסטה Filotea מורכב משלושה מרכיבים בלבד: קמח, מים וביצים ולכן כל אחד מהם חייב להיות באיכות הגבוהה ביותר.

ב Filotea משתמשים בקמח דורום סמולינה 00 וביצי משק טריות וצהובות כדי להגיע לצבע ולמרקם המסורתי.

 

הייחוד של פסטה Filotea טמון בשימור המסורת הארטיזנלית של הכנת פסטה. המתכון משתנה בהתאם לעונות השנה, כמויות הלחות באוויר משתנות ובהתאם לכך גם הפסטה!

ייבוש הפסטה נמשך כ 70 שעות באוויר הפתוח וכל אריזה נארזת באופן ידני כדי לשמור על המרקם והאיכות.

התוצאה: פסטה יבשה בטעם ומרקם של פסטה טרייה.

 

פסטה Filotea היא הדבר הקרוב ביותר לפסטה טרייה, בישול קצרצר, צבע צהוב עמוק ומרקם נגיס יכולים להטעות גם את המנוסים ביותר בבישול איטלקי.

הפסטה מתאימה לשימוש עם מגוון גדול מאוד של רטבים. מהקלילים ביותר כמו שמן זית ושום  או חמאת מרווה ועד לרטבי בשר עמוקי טעם ומרקם כמו ראגו ובולונז.