פנקייקים קצת אחרת

חדשנות ויצירתיות בטעמים והגשה

מחלקת הקונדיטוריה ברסטרטו כוללת את כל המרכיבים שיכולים להפוך את הפנקייק הקלאסי למשהו יצירתי וחדשני. בלילת הפנקייק משמשת בסיס נהדר להוספת מגוון רחב של טעמים בזכות טעמה הניטראלי. השלמת המנה בשלב ההגשה עם תוספות וסירופים שונים תביא את הפנקייק שלכם למקום שעוד לא נראה במסעדות בארץ.

 

האפשרויות הן אינסופיות, מחיות פרי ואגוזים של Fabbri, רטבי שוקולד של Nappi מגוון השוקולדים של Weiss וקריספי של Sosa. כל מחלקת הקונדיטוריה משתתפת בחגיגה!

במהלך השבועות האחרונים אנו עורכים ניסיונות ומפתחים מגוון מתכונים שהחשיבה עליהם נעשית כמו חשיבה על קינוח. הרעיון הוא שילובי טעמים כמו בננה וקרמל מלוח ושילובי מרקמים כמו מרשמלו וקריספי פטל. ניתן להכניס לפנקייק חומרי גלם שהמפגש בניהם הוא קלאסי לדוגמא: פנקייק פיסטוק עם גימור של דובדבני אמרנה ושוקולד לבן.

האמת היא, שברגע שהתחלנו לחשוב על שילובים לא הצלחנו להפסיק. פנקייק אקזוטי עם קוקוס ופירות טרופיים, פנקייק בבה רום, פנקייק שוקולד תפוז וכו׳ . השמים הם הגבול. כמובן שאת כל השילובים ניתן גם להחיל על ואפל בלגי

מתוך כל הרעיונות שנזרקו לאוויר החלטנו לצלם את ארבעת האהובים עלינו. למתכונים מדוייקים וייעוץ מקצועי בנושא פיתוח מתכונים ייחודים ניתן לפנות לסוכני המכירות.

 

פנקייק פיסטוק 

הבלילה של הפנקייק קיבלה לתוכה מחית פיסטוק של Fabbri ובהגשה השתמשנו ברוטב שוקולד לבן ודובדבני אמרנה עם גבעול של Nappi.

 

 

פנקייק פררו רושה

הבלילה מורכבת מתוספת של קקאו של Weiss, ומחית אגוזי לוז 100% של Nappi.  להגשה השתמשנו ב Nappi cream rock, פתיתי Sosa מוזהבים ופררו רושה.

 

 

פנקייק בננה עם רוטב קרמל מלוח

מחית בננה של פאברי השתלבה בתוך הפנקייק. המנה מורכבת מקצפת סירופ קרמל מלוח ופתיתי Sosa כסופים.

 

 

פנקייק פטל ורוטב פיסטוק

שילוב של מחית הפטל/תות של Ponthier בתוך הבלילה יצר פנקייקים בצבע נהדר וטעם ייחודי. הגשנו עם רוטב פיסטוק ושוקלד לבן, מרשמלו וסירופ תות של Fabbri.