Blue Elephant קפיצה לתאילנד

ארוחה תאילנדית ב 15 דקות

מותג Blue Elephant התאילנדי הינו אחד המותגים המובילים בתחום ייצור מוצרי איכות להכנה ביתית של מגוון מאכלים תאילנדים מסורתיים. קבוצת Blue Elephant מילאה תפקיד משמעותי בקידום המטבח המלכותי התאילנדי בעולם במשך יותר מ -35 שנה.

מייסדת הקבוצה Nooror Somaney-Steppe הקימה את החברה דווקא במהלך שהותה בבריסל. בשנות

ה- 80 עזבה נורור את תאילנד בעקבות אחיה כדי ללמוד בישול בבריסל. במהלך לימודיה הכירה את בעלה קארל סטפה, הם התאהבו וביססו את חייהם בבריסל.

באותן שנים, לא הייתה נוכחות משמעותית למטבח התאילנדי באירופה. היו מסעדות ששילבו בין מגוון מטבחי אסיה ללא אפיון ברור לכל מדינה, אך עדיין לא הכירו את הייחוד של המטבח התאילנדי העומד בפני עצמו.

נורור ובעלה החליטו על מיזם שהיה מאוד שאפתני וחדשני- מסעדה תאילנדית אותנטית אשר מציעה לסועד חוויה של מטבח עילי. עוד לפני שהמסעדה נפתחה הם נתקלו בקושי להשיג חומרי גלם אותנטיים באיכות הנדרשת למסעדה ולכן החלו בייצור המוצרים עבור המסעדה במפעל קטן בבנגקוק.

בעקבות ההצלחה של המסעדה בבריסל, נפתחו בזו אחר זו מסעדות בערים מרכזיות בעולם- פריז, קופנהגן, דובאי, בנגקוק, פוקט ומאלטה. במקביל, גם המפעל לייצור חומרי גלם התרחב לפיתוח סדרת מוצרים לצרכן הפרטי.

במהלך השנים, שף נורור הפכה לשגרירה עולמית של המטבח התאילנדי המלכותי, מטרתה הייתה  להנגיש ולשמר את האיכויות הייחודיות של המטבח התאילנדי המסורתי. המפעל בבנגקוק מייצר מחיות קארי, רטבים ומוצרי בסיס מחומרי גלם טריים אשר מגיעים למפעל יום יום מהשוק המקומי, מטופלים ונארזים ביד.

הקפדה על טריות ואיכות לצד שימור מתכונים מסורתיים הופכים את סדרת מוצרי Blue Elephant לסמן של איכות בלתי מתפשרת ברחבי העולם.

היום, קבוצת Blue Elephant מונה 6 מסעדות ב 5 ערים מרכזיות בעולם, בית ספר לבישול בבנגקוק ומפעל לייצור מוצרים להכנת מנות תאילנדיות מסורתיות במטבח הביתי.

מוצרי Blue Elephant הינם ללא חומרי הדברה, צביעה מלאכותית או MSG.