פסטה De Cecco

החומרים שמהם עשויה הפסטה

המטבח הישראלי אימץ לתוכו באהבה גדולה את חומרי הגלם והטעמים של איטליה. פסטה הייתה ועודנה מצרך בסיס בכל מטבח אך רק בשנים האחרונות הבין הצרכן הישראלי את חשיבותה של פסטה איכותית. אם תשאלו כל טבח איטלקי הוא יגיד לכם שהפסטה חשובה מהרוטב, שחשוב להרגיש את איכות וטעם הפסטה ושהרוטב רק צריך ללוות ולעטוף אותה בעדינות.

איך הכל התחיל?

חברת De Cecco ידועה כיצרנית הפסטה המובילה באיטליה, את דרכה החלה לפני 120 שנה כטחנת קמח מסורתית בכפר קטן במחוז אברוצו. שמו של דון ניקולה דה צ’קו יצא למרחוק כמי שטוחן את קמח הסמולינה הטוב ביותר בכל האזור. חלפו שנים ובנו, דון פליפו נדבק בתשוקה של אביו והחליט להמשיך את העיסוק המשפחתי ואף להרחיבו לייצור פסטה מסורתית באמצעים מתקדמים. בשנים אלו, שיטת הייבוש של פסטה נעשתה תחת קרני השמש, ארכה זמן רב והייתה מושפעת מתנאי מזג האוויר. ב 1889 דון פליפו הצליח לייצר תהליך קבוע ומבוקר לייבוש פסטה שמדמה את פעולת השמש ומקצר את התהליך ל 24 שעות! שיטה זו העמידה את הדה צ’קו כמובילת דרך בתחום של ייצור פסטה להמונים תוך שמירה על מסורת שיטות עיבוד מסורתיות.

כדי לייצר את הפסטה האיכותית ביותר שניתן, חברת De Cecco הגדירה לעצמה מספר עקרונות עליהם היא מקפידה בקנאות לאורך כל שנות פעילות המפעל.

ארבעת עקרונות הייצור של De Cecco

החיטה- פסטה עשויה רק מקמח ומים ולכן שני מרכיבים אלו חייבים להיות מהאיכות הגבוהה ביותר כדי להבטיח ייצור פסטה איכותית. ב De Cecco משתמשים בחיטת דורום הטובה ביותר שיש וטוחנים את כל הגרעינים במטחנת קמח הצמודה למפעל הפסטה כדי להבטיח את טריות ואיכות חומר הגלם.

 

מים- המפעל שואב את כל המים לייצור הפסטה ממעיין שצמוד אליו. לישת הקמח נעשית עם מי מעיין קרים. תהליך זה מבטיח פסטה בעלת מרקם ששומר על קשיחות גם לאחר הבישול.

 

חיתוך- ב De Cecco משתמשים בדסקיות מברונזה כדי ליצור את הצורות של הפסטה. תהליך זה חשוב מאוד ליצירת פסטה בעלת שטח פנים מחוספס שבזכותו הרוטב נצמד לפסטה ולא צונח לתחתית הצלחת.

 

ייבוש- תהליך הייבוש נעשה בטמפ’ נמוכות כמעט כמו ייבוש תחת קרני השמש. ישנן פסטות שעוברות תהליך ייבוש של כמעט 40 שעות!! ייבוש איטי חשוב ביותר לשמירה על טעמי הקמח והצבע הבהיר של הפסטה.

 

למה בחרנו בפסטה של De Cecco?

תהליכי‭ ‬הייצור‭ ‬המוקפדים‭ ‬של ‭ ‬De Cecco ‬יוצרים‭ ‬את‭ ‬הפסטה‭ ‬האיכותית‭ ‬ביותר‭ ‬שאנו‭ ‬יכולים‭ ‬להביא‭ ‬עבורכם‭, ‬שפים‭ ‬ובשלנים‭ ‬ישראלים‭. ‬הפסטה‭ ‬מגיעה‭ ‬במגוון‭ ‬רחב‭ ‬של‭ ‬צורות‭ ‬וטעמים‭, ‬מתבשלת‭ ‬באופן‭ ‬שווה‭ ‬לאורך‭ ‬כל‭ ‬תהליך‭ ‬הבישול‭ ‬ומקבלת‭ ‬עליה‭ ‬את‭ ‬הרוטב‭ ‬באהבה,‭ ‬בלי‭ ‬שיישאר‭ ‬אי‭ ‬שם‭ ‬בתחתית‭ ‬הצלחת‭.‬ התוצאה‭ ‬הסופית‭ ‬מעניקה‭ ‬לסועדים‭ ‬חווית‭ ‬אכילה‭ ‬מושלמת‭.‬

עוד‭ ‬מבית De Cecco

במגוון‭ ‬המוצרים‭ ‬המיוצרים‭ ‬על‭ ‬ידי‭ ‬החברה‭ ‬ניתן‭ ‬למצוא‭ ‬מלבד‭ ‬מאות‭ ‬צורות‭ ‬של‭ ‬פסטה‭ ‬מחיטת‭ ‬דורום, ‬גם‭ ‬פסטה‭ ‬עשויה‭ ‬מבצק‭ ‬עם‭ ‬ביצים‭, ‬שמני‭ ‬זית‭ ‬משובחים, ‬קמחים‭ ‬ייחודיים, ‬רטבים, ‬מוצרים‭ ‬אורגניים, ‬מקמח‭ ‬מלא‭ ‬ועוד. ‬הליך‭ ‬הייצור‭ ‬במפעל‭ ‬הינו‭ ‬קפדני‭ ‬ביותר‭ ‬ונעשה‭ ‬כולו‭ ‬במתקנים‭ ‬ייחודיים‭ ‬באתר‭ ‬החברה‭.‬ התוצר‭ ‬הסופי‭ ‬האיכותי‭ ‬הוא‭ ‬המייחד‭ ‬את‭ ‬החברה‭ ‬מול‭ ‬מתחרותיה‭. ‬