הקפה המקצועי בגרסה האישית

מכונת קפה ראש אחד של ויקטוריה ארדואינו

היא יפיפייה, קומפקטית, מסוגננת ויש לה מראה קצת וינטג׳י, אבל אל המראה המצודד הוא רק חלק אחד מהאיכות הבלתי מתפשרת של E1 PRIMA, מדובר במכונת אספרסו מהטובות בעולם עם טכנולוגיה מתקדמת שתאפשר לכל אדם להכין קפה כמו בריסטה מקצועי.

אנו מתרגשים להציג בפניכם את E1 PRIMA -מכונת אספרסו בעל ראש אחד המתאימה לבית, למשרד או בית קפה קטן

 

חברת ויקטוריה ארדואינו נוסדה ב 1905 מתוך רצון לייצר מכונות קפה שאינן מתפשרות על איכות, מקצועיות וביצועים. השם ויקטוריה ארדואינו הינו שילוב בין שם המייסד טרסיו ארדואינו והמילה ויקטוריה שפירושה, ניצחון!  

החברה מתמקדת בפיתוח מכונות אספרסו באיכות הגבוהה ביותר בשילוב עיצובים ייחודיים ונחשבת למותג הטוב בעולם למכונות קפה מקצועיות והיא נותנת החסות הבלעדית בתחרות הבריסטה העולמית WBC!

בויקטוריה ארדואינו מאמינים בעתיד שבו אנחנו צריכים לצמצם כמה שיותר את בזבוז המשאבים המתכלים כמו מים וחשמל. מודעות סביבתית זו היא מנוע הצמיחה והחדשנות של החברה בשנים האחרונות. הפיתוחים מתמקדים בייצור מכונות קפה ידידותיות לסביבה.

 

 

בשנת 2019 השיקו בחברה את מכונות ה Eagle1 עם שניים ושלושה ראשים, במכונות אלו הוטמעה טכנולוגיה חדשה שמצמצמת את צריכת החשמל כדי לתת לבעלי עסקים יתרון אקולוגי על מכונות קפה אחרות.

הפיתוח הכניס רכיב קטן מאוד אשר שולט באופן חימום המים בצורה חסכנית ויעילה ונחל הצלחה רבה בקרב הלקוחות. העובדה שהרכיב היה מאוד קטן אפשר למפתחים בחברה לייצר באותה טכנולוגיה מכונה קטנה, עם ראש אחד שתתאים למשרדים, בתים פרטיים ובתי קפה קטנים- כך נולדה E1 PRIMA

מנוע NEO משתמש במערכת חימום מיידית עם מנגנון בידוד ייחודי, המפחית לא רק את פיזור החום אלא גם את צריכת האנרגיה. זה עובד כמעט באופן מיידי, ומאפשר רק לחמם את כמות המים הדרושה למיצוי, ובכך להפחית עלויות הקשורות לאנרגיה/

E1 PRIMA מיועד לבריסטות המתכננים את עסק הקפה שלהם, לרוסטרים שרוצים לחפש ולהציע חווית קפה שלווה עבור לקוחותיהם, לאנשי מקצוע המעוניינים באספרסו איכותי גם בבית, ולכל הקהילה הבינלאומית של חובבי הקפה. זו מכונת קפה קומפקטית שפותחת דרך חיים חדשה וחווית הקפה ייחודית.

 

מאפייני E1 PRIMA

  • מיוצרת באותה טכנולוגיה, שיטות ייצור ואיכות כמו מכונות קפה מקצועית.
  • מתחברת לחשמל ביתי רגיל
  • שסתום ערבוב מים קרים על צינור המים החמים
  • מערכת SIS מבטיחה תמציות אספרסו רכות וקרמיות על ידי ניטור הלחץ במערכת והגדלת הלחץ בהדרגה ככל שנמשך תהליך החילוץ. תהליך זה חשוב ביותר כאשר אתם מחפשים את כוס האספרסו הטובה ביותר.
  • משאבה סיבובית פנימית להפעלה שקטה ואמינה עם כפתור כוונון חיצוני להתאמת לחץ פשוטה. 
  • צג דיגיטלי נדלק רק כאשר מכינים את הקפה ובלחיצת כפתור ניתן להתחיל ולעצור את פעולת המכונה.
  • שיטת Easy Cream– באמצעות מדחס מובנה, ניתן לתכנת גם את הטמפרטורה וגם את צפיפות החלב. הצפיפות נשלטת על ידי מדחס הממוקם במכונה, ואילו הטמפ ‘נשלט על ידי שרביט טמפרטורה שנדלק בטמפרטורה הרצויה (מוגדרת). מה שמוביל למשקה עקבי יותר ופחות חלב שרוף. כולל טכנולוגיית Cool Touch
  • אחד הפיצ׳רים הייחודיים של המכונה הוא היכולת לכוון את מכונת הקפה בעזרת אפליקצייה ייעודית בטלפון הנייד! 
  • מגוון צבעים בהזמנה מראש.