ארוע לקוחות 2018

תערוכת מזון מקצועית

 

פעם בשנה, אנו מזמינים את כל לקוחותינו המוסדיים לתערוכה בת שלושה ימים בה אנו מציגים בפניהם את מגוון המותגים שאנו מייבאים. כ 30 נציגי החברות מרחבי אירופה הגיעו לארוע כדי להציג מגוון גדול מאוד של מוצרים. חלקם מוכרים מהשנים הקודמות וחלקם חדשים.

 

 

 

בשלוש שנים האחרונות אנו מקיימים ארוע שנתי ייחודי בו אנו מפיקים תערוכת מזון ומשקה אשר מציגה תחת קורת גג אחת את כל המוצרים ומותגים שלנו. זהו ארוע הדגל של החברה, כזה שלקוחות וספקים מתרגשים לקחת בו חלק. בשנתיים הראשונות קיימנו את הארוע במתחם התחנה בת״א והשנה החלטנו לשנות אווירה ומיקום ולקיים את התערוכה בבית קסטיאל בדרום העיר. 

הארוע הינו הזדמנות לשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע שמגיעים במיוחד ומביאים איתם ידע ייחודי, יצירתיות וחדשנות בתחום המותג שאותו הם מובילים.

אזור החצר אירח את דוכן הקוקטיילים של חברת Ponthier בו הכינו מגוון משקאות אלכוהוליים עם מחיות הפרי הקפואות. לצידן ניצבה עמדת הריזוטו של Principato di lucedio בה הוגשו טעימות של ריזוטו בתוספת מחיות כמהין, עגבניות ופרמזן.

 

 

 

בכניסה לאזור הראשי עמד הדוכן של Ortiz, שם הגישה השפית Paola Cerchiara מגוון טאפסים יצירתיים שהציגו שימוש יוצא דופן וחדשני במוצרי הדגים של החברה.  Nerea Rodriguez, עובדת במפעל Ortiz כמפלטת אנשובי הגיעה כדי ללמד ולהציג לאורחים את שיטת העבודה הידנית אשר מאפיינת את החברה. 

 

 

דוכן האנטיפסטי הגיש מגוון ירקות משומרים של חברת Ponti האיטלקית, Nestos היוונית וזיתים וממרחים של חברת Madama oliva מאיטליה. 

שף איטלקי שהגיע מחברת Menu הכין לאורחינו מגוון מנות פסטה עם מוצרי De cecco, ו La molisana בשילוב רטבים אשר התבססו על מוצרי החברה. אחריו עמד דוכן להכנת פסטה טרייה של חברת Pivetti שבה התארח השף Alessandro Aldrovandi שהכין בצק לפסטה טרייה ומנות מגוונות לעיניי האורחים. 

 

 

Mutti הגישו מנות פסטה ברוטב עגבניות ומרק עגבניות עם פסטו ארוגולה. דוכן הפרמזן והבלסמי הציג לאורחים גלגל פרמזן שלם תוצרת Parmareggio לצד טעימות של חומץ בלסמי מיושן של Leonardi

 

 

גולת הכותרת של התערוכה הייתה עמדת הפיצה. לראשונה השנה, הגיע לתערוכה השף Renato Bosco מוורונה שבאיטליה והיה אחראי על עמדת הפיצה. רנאטו הינו אחד השפים המפורסמים כיום באיטליה בזכות גישתו החדשנית להכנת פיצות פוקאצות ופניני. בארוע רנאטו הציג לאורחים את שיטת העבודה הייחודית שלו בהכנת בצק ומגוון מנות המבוססות על תפיסתו החדשנית. לצד עמדת הפיצה הצגנו לראשונה את גבינות המוצרלה של Latteria sorrentina שהצטרפו במהלך השנה האחרונה והשלימו את החלק היחיד שהיה חסר לנו בכדי לתת מענה כולל לפיצריות משלב האפייה בטאבונים של MAM, דרך עבודה עם הקמחים של Pivetti, רטבי העגבניות של Mutti ו Menu ועד גבינת המוצרלה האיטלקית.

 

 

בחלל הפנימי של המתחם עמד דוכן קונדיטוריה של Weiss ו Sosa שהציג את מגוון השוקולדים של החברה לצד טבלאות שוקולד חדשות שמיועדות לתחום הקמעונאי. בדוכן כיבדנו את אורחינו בטבלאות שוקולד שהוכנו בעבודת יד ושולבו בהן מוצרי חברת Sosa.

 

 

מתחם הקפה של Diemme הציג עמדות בריסטה מקצועיות שעבדו עם מכונות קפה חדשות של חברת Victoria Arduino ו VBM, תפיסות קפה חדשניות כמו ה Cold brew שהוצג ע״י הבריסטה Piuerpaolo Meneguolo  וטכניקות מקצועיות להקצפת חלב ו Latte art שהוצגו ע״י Andrea Cremone מחברת Nuova simoneli

 

 

לצד מתחם הקפה השקנו לראשונה את מותג התה האיטלקי La via del te עם מגוון טעימות של חליטות שונות.

 

 

אזור הגלידה כלל בתוכו את הדוכן של Fabbri שם הכין נציג החברה גלידה טרייה במכונות הגלידה של Cattabriga, מולן עמד דוכן הגלידה הרכה עם מגוון גדול של רטבים ותוספות מחברת Nappi.

 

 

כמובן שלא ניתן לקיים ארוע מזון ללא דוכני משקאות ויין שעליהם היו אמונים חברת IBBLS שעובדת איתנו בשיתוף פעולה כבר מספר שנים. 

היה תענוג לארח אתכם. נתראה בשנה הבאה!